2012. február 9., csütörtök

Mobil és bankrendszer

Érdemes úgy nézelődni, ha az ember gyereke nem tud németül... Szerettem volna mobilt nézni, már ki is néztem, melyiket szerettem volna, de hogy én mennyire nem tudtam rájönni, hogyan működik a rendszer... Van ugye, ahol van előfizetési díj, oks, meg van, ahol nincs, de az sem feltöltő kártyás, állítólag, hanem csak simán nincs előfizetési díj (persze a készülékek drágábbak, nincsenek extra kedvezmények, mint az előfizetésnél stb, de pontosan akkor sem értettem igazán, hogy mi is lesz most...) Emellett nézegettük a bankokat, azt sem értettem teljesen, de egyelőre a sparkasse tetszik mindkettőnknek. A férjem finoman rákérdezett a fizetésére nettóban és bruttóban, hát kíváncsi leszek, mit mondanak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése