2015. december 7., hétfő

Happiness Project

Hol volt, hol nem volt... nemrégiben vettem egy könyvet Boldogságterv címmel. A borító alapján valami baromi vicces regényre számítottam, de valami sokkal jobbat találtam a könyvben :)

Igazából arról szól, hogy az írónő egy napon rádöbbent, hogy elmegy a saját boldogsága mellett. Mindene megvan és ezt annyira természetesnek veszi, hogy elfelejtett örülni neki. (Nem, ez nem egy újabb Rhonda féle Titok, sokkal kézzelfoghatóbb) Könyvtárba járt, 1000 helyen utánaolvasott a témának, és amikor úgy érezte, rendesen átgondolt mindent, csinált egy 12 hónapos fogadalomlistát. Január elsején kezdett és minden hónapra volt valami úgy "fogadalomcsokor" egy adott témakörben (család, munka, gyerek, hobbi stb), amit aztán jól kipróbált és a könyvben leírta, működött, nem működött, mit tapasztalt.

Megmondom őszintén, tetszik, amit csinált. Nem mondom, hogy most nekiállok én is egy Boldogságtervet készíteni, bár jobban végiggondolva, miért is ne? Annyi területen kellene változtatnom, hogy én is és a családom is kiegyensúlyozottabb legyen, hogy talán érdemes lenne ezeket a dolgokat hónapokra osztani, és úgy megpróbálni valóra váltani.

Egyelőre még gondolati síkon van a dolog, de talán én is belevágok, szebbé tegyem a már amúgy is szépet, hogy tényleg, ne a végén mondjam majd azt, "de jó volt, kár, hogy ezt csak most vettem észre..."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése