2012. május 24., csütörtök

Úton hazafelé

Holnap megint indulunk. Nagyon utálom már. Samu nagyon nehezen viseli az utat (megértem), és már előre rosszul vagyok, ha arra a hosszú, 10-11 órás kínlódásra gondolok... meg hát, most nagyon sokáig leszünk otthon, kettesben, ami pláne rossz. A legrosszabb az viszont, hogy ilyenkor hazamenni nem akaródzik, ha letelik a "kiküldetés", akkor meg visszajönni. Érdekes, hogy nekem soha nem akkor van honvágyam, amikor itt vagyok, hanem amikor otthon.

A múltkor nagyon mellbevágott a ház képe. Végül is, majdnem 3 évig ott éltünk. Minden úgy volt, ahogy hagytam, és valahogy sorban törtek rám az emlékek. Amikor pici hintázott, miközben vasaltam, amikor még a bölcsőben szundikált mellettem, amikor éjszakákon át ringattam, miközben az Emma trilógiát olvastam kínomban, hogy el ne aludjak, az első mosolyok, a legszebb időszakok. Talán azért is olyan nehéz ez, mikor otthon vagyok, mert egyelőre oda köt több emlék (bár azért itt is gyűlik szép számmal).

Meg a nincs kedvemben talán az is benne van, hogy vizsgázni megyek haza... brrr....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése