2012. augusztus 1., szerda

Érdekességek, miegymás

Tegnap voltunk a városban, beugrottam a belváros legnagyobb, legforgalmasabb pékségébe pici-boynak perecért. Teljesen ledöbbentem, hogy egy ilyen hely, mint a Berroth megengedi magának, hogy darazsak lepjék az almás hajtottat meg a túrós táskát :S (itt az a szokás, hogy ezeket az édes táskákat, hajtottakat, csigákat gejlédes szirupokkal öntik le, naná, hogy mennek rá a darazsak). Szóval szerintem nem is vásárolok ott többet. Bár, ahogy elnéztem, a többi vevőt ez annyira nem zavarta... Nem is értem... :SSS
A másik dolog, ami szöget ütött a fejemben, hogy megemlítem a naplómban, az a buszközlekedés. Nem tudom, ki látta a Harry Potter 3-at, én vagy 100x, na, az itteni buszok az abban szereplő Grimmbuszra hasonlítanak a legjobban. Sosem időben jön (ezen am a németek is ki vannak akadva), a buszosok parasztok, emellett 4esben simán beveszik a 90°-os kanyarokat, és az sem riasztja őket, hogy a városban 80-nal száguldozzanak. Ha valaki befékez előttük, vagy "hirtelen" pirosra vált a lámpa, csak nyomnak egy satuféket, ami ilyen sebességnél az "isten kegyelmezzen" kategória. Mindenki el tudja ezt képzelni, ha azt mondom, hogy a lezárt babakocsi menetrendszerint felkenődik a szemközti üvegelválasztón. Pedig rendesen lezárom... A múltkor majdnem fel is borult. De!!!! Legalább tiszták a buszok és igényesek, ha leszállok, nem kerít hatalmába a kézfertőtlenítést-MOST érzése :)

Zuram tegnap lemondta itt az albit, most már biztos, ami tuti. Már csak az a kérdés, hogy mikor, ugyanis az ügyintézős srác mondta, hogy megpróbálja ledumálni, hogy ne kelljen a 3 hónapot végig itt laknunk...hát nem tudom.. egyelőre több infóm ezzel kapcsolatban nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése