2015. május 18., hétfő

BBG

Már lemaradtam a bikini formáról, a 12 hét ugyanis augusztusra telik le, de nem baj, az edzés nem csak 3 hónapra szól :D

Magam sem tudom, miért, vettem egy Shape-et. Sosem olvasok ilyet, most mégis arra csábított, hogy megvegyem. Ebben olvastam a cikket: egy fiatal hölgy tesztelte a Bikini-Body-Guide 12-weeks módszerét a magazinnak, majd beszámolt az eredményekről. Már a fényképek is megdöbbentőek voltak. Én ezután kezdtem lázas keresésbe. Képes lettem volna megvenni is a könyvet, amit igen borsos áron, 85€-ért kínáltak (ok, ebben már a nutriotion guide is benne van), de szerencsére erre semmi szükség nem volt. Kalóz verzióban ugyan, de fenn vannak a könyvek a neten. Persze angolul. Amíg valaki kétségbe nem esik minden gyakorlat képekkel van illusztrálva, szóval ha valaki egy betűt sem tud angolul, akkor is tud valamit kezdeni magával. :)

Én megcsináltam az előtte képeket, ahogy kérte. Egy hónap múlva kell újra fotóznom :) Jajj, de izgi! 12 hét, ma kezdem! :D

Challenge accepted!

2 megjegyzés: