2014. március 11., kedd

Jo lenne nemi igazi net lassan

Vagyis lassan lesz, csak nagyon lassan. Nem a farmom egeto es a tevem is fagyasztva van, de jo lenne mondjuk egy utazo jarokat ebayelni Hedinek, mert remes, hogy 1000 agra sut a nap es nem tudom kivinni a gyereket. Pedig sok esetben nekem is konnyebb lenne. Konnyebb lenne naplot irni, kellene egy egyoldalas naptar is a szemetszallitas miatt, ha mar rendeltem biomulltonne-t, apropo, annak is ket kattintassal at tudnam utalni az arat stb. Mindenesetre bizakodom, hogy csutortokon tenyleg sikeresek lesznek..
Elkezdtem tegnap ota a 180 g CH dietat, a szuleszno is egyet ertett abban, hogy a kisebb suly a 36. heten kevesbe rossz, mint a nagyobb a 30.-on, azaz nem lenne baj, ha sem en, sem a babak nem nonenek giga mereture. Nekem kevesbe lenne valoszinu a toxemia, a kicsiknek a tul hamar szuletes. Amugy is jobb nekik az alma, korte, barack, mint a savanyu gumicukor, meg a vajas-rozsos kenyer, mint a croissant. Magyarul az, hogy tobb zoldseget es teljes kiorlesut eszek es kevesebb edesseget es mas szemetet, nem hiszem, hogy nagy karokat tenne barkiben is. A kozerzetem legalabbis nekem mar jobb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése