2014. március 31., hétfő

Az óraállításnak is megvannak a maga előnyei

ha más nem az, hogy a gyerekeknél még csak 6 óra van, ergo még minimum negyed órám van. Nem sok, de mivel nem nagyon jutok ide amúgy, özön :D

Na lássuk... vasárnap átvergődtem magam a félidőn. Most már visszaszámolunk, vagy nem is tudom. Én tele vagyok vegyes érzelmekkel mindennel kapcsolatban, talán a hormonok, talán hogy még mindig nem így terveztem az életem... de! Van egy nagyon jó blog, szoktam olvasgatni, nézegetni (igazából már nem nagyon aktív, így vissza kellene olvasni), egy amerikai csaj írja, akik három gyereket (3x1-et), de középre besikeredett egy ikerpár. Nézegetve a fotóikat és olvasva a bejegyzéseket (ja, persze így 4 lett, mert az ikrek egynek számítottak :D) irigykedek, milyen szépek, milyen jó nekik :) Hát, ha így nézzük, biztosan nekem is ilyen jó lesz majd. Remélem...

Találtam végre függönyt a gyerekszobára, az ebay természetesen off, mert a paypalomon nincs egy vas sem, vagyis elvben van, de nem értem, mert paypalról fizettem az Eltern előfizetésem, az meg azt írta, hogy minden ok és köszöni, de a pénzt nem vonta le. Esküszöm, nem értem, de nyilván nem merek hozzányúlni ahhoz az összeghez, nehogy galiba legyen belőle, így most írni kell majd a nem tudom milyen nemű ügyintézőnek, hogy bitte-bitte, küldj függönyt :D

Tegnap alkottam (toppon vagyok), elfelejtettem a jelszót a netbankingban, le is tiltattam magam, király vagyok... most nem tudom, mi lesz, elvben reseteltem, de nem történt semmi, érdeklődjek a Beraternél, hát király.... na, majd szerdán úgyis megyek a nődokimhoz, előtte beesek a bankba és megkérdezem, hogy ilyenkor mi van. Itt is van Sparkasse, de nekem a Würzburgeren van az ügyintézőm, szóval akkor gyanítom, hogy oda kellene bekocogni. Kicsit stresszel a dolog, mert meg akartam nézni, hogy a lakbér elment-e, így ez felejtős.

Bandesz végre mindent átpakolt Mergentheimból, már csak a kerti játékok vannak, azt mondja, azt ma áthozza. Iszonyú rumli van a folyosón, de ma rendet rakok, illetve holnap hozzák a ruhásszekrényt, tehát ha azt összekalapáltam, akkor végre felszabadulnak a könyvespolcok meg a tálaló, tehát végre el tudom pakolni a könyveket (-6 doboz), meg fel tudom csavarozni a szekrényajtókat a tálalóra, aztán már csak fúrni kell, illetve faragi, az már nem az én reszortom... Szóval lassan csak elkészülünk :)

No, megyek is dolgomra, mert nyakamon a karácsony, bizodalmam akad affelől, hogy ezentúl lehet, hogy talán többet tudok majd írni, jó lenne, mert így egy csomó minden kimarad...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése