2014. április 3., csütörtök

Tegnap megvolt a nagy UH

én el is felejtettem, hogy az lesz.. Jó fél órán át tartott, minden le lett mérve, minden át lett nézve, a fiúk teljesen rendben vannak. Most már 100%, hogy fiúk :) Beni 385g, Dani valamivel nagyobb, de nem tudom pontosan, azt elfelejtette lementeni a dokinő... (beírni is) Nagyon egyben vannak még mindig, már a hártya is eltűnt közülük, amit furcsálltam is, de nem látszott ott semmi, olyan, mintha egy burokban lennének, de ez lehet, hogy csak érzéki csalódás, mert ahogy nyúlnak a burkok, annyira elvékonyodott a hártya vagy nem tudom. Nem értek hozzá. Majd ha hazamegyünk húsvétkor, úgyis elmegyek 4D-re, ott rákérdezek, hogy is van ez. A dokinő nagyon ajánlgatta Würzburgot, ott átnézik a fiúkat rendesen, de sajnos az nagyjából kivitelezhetetlen. Képet sajnos csak Beniről kaptam, Daniról nem lehetett jó minőségűt csinálni, de vicces (és számomra nagyon érdekes volt), hogy a két baba pontos mása egymásnak, egyelőre legalábbis nagyon úgy fest, bár nagyon homályos volt a kép Daniról, mert belebújt a lepénybe, meg Benibe, meg mindenbe, ami rejtekhelyet biztosított a számára.





Hétfőn megyek cukorterhelésre, kiderült, hogy már 4 hete meg kellett volna csinálni, na nem baj... levetettem a CMV-t is, ha már homár, 15€ nem pénz érte és ha negatív, ezen sem kell izgulni.

Közben megjött a ruhásszekrény kedden, ma a stelázsink, lassan el tudok pakolni. Apa hétvégén fúr-farag, felkerülnek a lámpák, polcok, kirögzíti a szekrényeket, éljen. Szombat délelőtt meg elmegyünk hörcsögnézőbe, hátha találunk valamit Samunak, aztán ha hazajöttünk, beindul a höri-project, remélem, Samu is fogja díjazni a lelkesedésünk, mert én csak úgy továbbra sem szeretnék magamnak egy kisállatot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése