2014. március 26., szerda

No most

jött el a pillanat, hogy írok 2 sort, többre valszeg nem fogja futni. Már így is 4 óra alvás után keltem 6kor, hogy írhassak, de Hédinek, úgy fest, mindegy, hogy 2 órát alszik vagy 12-t, a hajnal 1/2 7 szent és sérthetetlen. (Áldom is az eszem, hogy felkeltem.)

Az elmaradásaimat majd pótlom, van miről megemlékezni, de nem most, mert abszolút időhiányban szenvedek...

Samun kiütött valami valami... nem értem, most, ahogy Hédinél is, minden éjjel 10kor megjelenik az ágyunkban és legalább egy órát ott tölt. Remélem, ez nem esik egybe a pocakom növekedésével, nem szeretném júliusban, augusztusban megint azt a cirkuszt végigcsinálni, amit Hédinél megcsináltunk, elég volt akkor. Voltunk múlt pénteken IKEÁba, vettünk Samunak filceket, festéket, barkácsszettet, hogy szereljen azzal, mert a bútorokban már nagyon profi, na, azóta megy az alkotás :D Nagyon ügyes, én meg örülök, hogy végre valami leköti. Festeni nem szeret, de a filceket meg a nyomdát imádja :) Most kijött 3 nagyörlő neki hátul, már csak egyet várunk és erről is le van a gond. Már csak az ovit kellene felhívni...

Hédike nő, mint a gomba, és fejlődik, mint a technika. Egy hét leforgása alatt leült, elkezdett mászni, stabilan áll, mindenhová felmászik (és persze fejjel előre le), lépeget a kapaszkodók mellett, szóval mehet a tovább agyalás, hogy mit is kapjon szülinapjára. Valami frappáns kellene jó áron, de majd csak kitalálok valamit, most már van net, tudok nézelődni :) Jako-o katalógus adott pár jó ötletet :) Bevallom, alig várom már, hogy a lányom babázzon, az Ikeába olyan sok szép bababútor van, meg lehet majd a ruhákat kötni/varrni a babáknak, tök jó lesz :) (nem ám, anyuka sem nőtt még fel teljesen ;) ) Elkezdtem a tehéntejet bevezetni, mert a tápszerrel abszolút zsákutcába futottunk, szerencsére hasmenést nem okozott és az ekcémára sem erősített rá (nem úgy a paradicsom, éljen, már két tiltólistásunk van). Most feleset iszik még mindig a kisasszony lassan második hete, fel kell neki tápszerezni, úgy kirántja a 180 milit az üvegből, mintha sosem lett volna benne. Örülök, mert végre újra normálisan pisil, aggódtam, hogy ki fog száradni. Tegnap előtt nagy dráma volt nálunk, a kisasszonyt megcsípte egy méhecske, gyorsan bekentem ugyan hagymával, de csak látom, hogy egy széles sávban vörösödik a karja felfelé. Azt hittem, az a szívállítós allergia, bepánikoltam nem kicsit, hogy a lányom a kezemben fog meghalni (azt sem élném túl, ha meghalna, de ha mindezt a karjaimban tenné... akinek van gyereke, el tudja képzelni, mit éltem át fél percben), de szerencsére a házinéni segített, 2 telefon és 5 perc múlva már a háziorvosnál voltunk. Kiderült, hogy ez nem az volt, mire beértünk, a hagyma már le is húzta a duzzanatot, meg a vöröset is, de akkor is rémítő volt. Na mindegy. Hirtelen lett a kisasszony is 8 fogú, először fenn jött ki neki 2, pedig lenn vártam, a hétvégén pedig előbújt a hiányzó alsó kettő is. Most valami nagy foga jöhet, mert nagyon nyűgös, de elképzelhető, hogy szülinapjára tele lesz a szája foggal, ha így haladunk :D

Az ikrek jönnek, mennek, ficorognak, már sokszor látni a pocakomon, ha rúgnak egy nagyobbat, vicces :) Rengeteget görcsölök és keményedek, gondolom, a terhelés, de ez ilyen, nem nagyon tudok segítséget kérni, majd jövő pénteken jön Kathrin, a hebamme, megbeszélem vele ezt a haushaltshilferint, mert egyre többször érzem szükségét így, hogy elég nagyra nőtt a hasam. Mégsem Marci és Berci és lesznek a gyerekek, kézenfekvő volt, de nem jó. Párom unokatesójának az ikreit is így hívják, nem lenne jó ebből egy balhé, nekem meg mindig anyu régi macskái jutottak róla az eszembe, bár azok Márton és Bertalan voltak, de akkor is... :D Így Dániel és Benjámin lesznek a fiúk, Dani és Beni :) Nem egyedi szerzemény, nekem is felvetették az ötletet, de menten beleszerettem :) 2-án UH, mehetek busszal, de olyan impotens időpontom van, hogy csak a 6:12-es jó... az benn van 3/4 7-re... mit csinálok én Mergentheimban 8ig???? Majd kitalálom.

Most megyek, mert vasalni is kellene, Hédi is sír.. aki még olvassa a naplómat és restanciám van felé, itt üzenem, hogy SENKI nincs elfelejtve, csak egyszerűen nagyon nehezen jutok ide regényt írni :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése