2014. szeptember 15., hétfő

Kihívás #1 - Káosz képsor

Elkezdtem kihívásokat kitalálni, elsősorban magamnak, de aki kedvet kap, csatlakozzon, örülnék :) A kellékek:

-egy fényképezésre alkalmas eszköz

- egy blog, vagy picasa, facebook, twitter, teljesen mindegy, csak képeket lehessen rá feltölteni és megosztani

- egy nagy adag lelkesedés

- csipetnyi elszántság

- sok-sok kitartás

Ennyi :)

A Káosz képsor lényege, hogy hetente más területén a lakásnak készítek fényképeket (ezáltal mindenki betekintést nyerhet egy négy gyerekes család otthonába, de szerintem az "Előtte" képek senkit nem fognak meglepni), ezeket "Előtte" felirattal feltöltöm, hogy mindenki lássa, honnan indultam, és írok hozzá egy velős kielemzést, mik a gyenge pontok. Hét közepén, szerdán vagy csütörtökön hozok egy "Közben" képsort, majd vasárnap (vagy szombaton) egy "Utána" képsort.

Miért jó?

Ha rajtam a világ szeme, tuti, végigcsinálom. Igen, igen, tudom, egy IGAZI anyukának ragad a gyereke, meg boldog a szomszédja, vagy mi a fene, de nekem van egy igényszintem, ami elég alacsony, pl hogy a nappali polcról leomló szemét ne üsse agyon a járókában nézelődő ikreket. Nem nagy elvárás, azt hiszem.

Hogyan csatlakozz?

Baromi egyszerű. Fotózz, töltsd fel valahová, és linkeld ide kommentbe, hogy mindenki lássa (én is :P ), hol tartasz :)

FIGYELEM!!!!! A játék nem az ablak porszemmentesítéséről és a matt polc szorgos törölgetéssel való felpolírozásáról szól! Aki erre vágyik, hajrá :D De most nem takarítunk (csak amit nagyon kell), hanem rendszerezünk, szortírozunk, lomtalanítunk, rendet rakunk. Én mindenképp. :)

Szóval várok minden lelkes "káoszlakót", pakoljunk együtt :)

1 megjegyzés: