2015. január 19., hétfő

Ikea túra

Szombaton kiruccantunk az IKEÁba. Nem azért, mert svédül tanulok, hanem mert új ágyat akarunk. Mivel azonban új ágy lenni nem 2 fillér, de csak lehet rendelni, így akarni előtte megnézni :D Hát, nagyon nem tudtunk nézelődni, mert a nép elözönlötte az objektumot, és sajnos púzni sem maradt helyünk. Tehát megnéztük, szép, nagy, nincs csomagolva, csak rendelhető. Mindent megtudtunk. Ami engem aggaszt, hogy a matracot nem tudtuk megnézni, illetve az illesztőt* sem láttam sehol kirakva, így totál lutri lesz, vajon menyire fog passzolni az elképzelésem** és a valóság.

De ha már IKEA, vettünk egy rahedli tappancsos tárolót, így most az egész konyha fel van tappancsolva, de ez a sors vár a fürikre is, csak még rendelni kell ilyen cuccot (mert hogy csak ezért vissza már nem megyünk, az is sicher). Hát szóval szépek is lettünk és helyünk is van. I ♥ IKEA.

De hogy ne legyen minden olyan csodás, bár már pénteken nem engedtem Samut oviba, mert taknyolt és nem kértem még egyszer középfül gyulladást, szombatra jobban festett, mire hazaértünk, mégis belázasodott. Engem meg evett a fene, hogy lehetek ekkora tetv, hogy elrángatom a beteg gyereket*** kukutyinba. De végül szerencsénk lett, a panadol hatott, a láza lement, reggelre pedig kutya baja sem volt. :)

*izé-bizé, amit a két matrac közé kell tenni és elvben olyan lesz tőle az egész, mintha csak egy nagy matrac lenne

** úgy terveztem, hogy a 300€-s böszöm egybematrac helyett, ami hátfájdítóan süppedős amúgy is, veszünk kettőt az olcsóbb, jól beváltból és teszünk közé fentebb említett izé-bizét

*** csak az orra folyt, nem ítéltem halálosnak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése