2015. április 13., hétfő

Köszi Nyuszi!

Kellemes húsvétot varázsolt nekünk idén Nyuszi pajtás. Kezdtem Hédivel, középfül gyulladás. Ez volt a keddi program. Nagypéntek előtt, csütörtök délután még volt egy köröm Samuval a dokinál: kötőhártya gyulladás, aztán szombaton irány az ügyelet, Hédi - fülgyulladás második felvonás. Utána Beni lázasodott be, kedden őt vitte az apja, ja, meg Hédit, csak nem múlt a láza, így végre antibiotikumot is kapott. Közben minket is levert a takony, apjok kötőhártya-, én középfül- és torokgyulladást kaptam, jajj, hát remek volt :D Mindegy, most már csak az orrom folyik, szóval megmaradunk.

A húsvét amúgy jól telt, hozott a nyuszi minden félét, szirénázós autót, cuppogós babát, zenélő kockát, beszélő építő tornyot. Teletojta ügyesen a fészket is, volt abban minden, csokibogár, piros csokitojás, kinder... húsvét végére csokimérgezést kaptam. Én csináltam fasírtot, az volt a biztos pont, a többi kialakult lassan :D volt kókuszgolyó, tényleg nagyon jó vajaskekszből is (szegény Bandesz azt darálta 3 napig), aprító remekül meg is őrli, bár kicsit homokfúvott lett az oldala. Nem baj, ennyit megért.

Terveim is vannak a jövőre nézve, egyrészt lelkes blogfejlesztésbe akarok kezdeni (ideje lesz), másrészt sokkal sűrűbben akarok írni, tekintve, hogy itt mindig történik valami. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése