2015. március 19., csütörtök

Hasznos holmik

Nap mint nap hálát adok a kis "csatlósaimnak", hogy lelkesen dolgoznak helyettem, hogy én pihenhessek a lakás más részein robotoljak, illetve kiskorú rabszolgatartóimat maximálisan kiszolgálhassam. De kik is ők? Ki ez az ismeretlen stáb, aki a háttérből biztosítja az idegrendszerem épségét? Íme:

- Julcsa -> a mosónőm. Persze minden háztartásban megtalálható, hűséges cseléd, de én azért hálás vagyok, hogy csak ritkán dohog, amikor a 3. adag ruhát bízom a gondjaira.

- Rézi -> a vasalónőm. Megszárítja és "kivasalja" a ruhákat, nekem már csak hajtogatnom kell. A sok vasalás ugyanbár kicsit tönkretette már a "kezeit", így elég hangosak az "ízületei" néha, de esküszöm, az egyik legkedvesebb barátnőm és segítőm. Mi lenne velem nélküle!

- Borcsa -> ő a tiszta edényekért felelős. Makrancos, ha két bal lábbal kel, sokszor tedd ide, hagyd ott munkát végez, de felszabadítja a mosogatót és pár edényt elmosni utána sokkal könnyebb, mint egy egész mosogatónyit nekem mosogatni.

- Róbert -> ő a vincellér, csak nem az udvart, a lakást söpri. Csendes alkat, a munkájával ugyan hosszan elpiszmog, de nem lehet rá panaszom, elég alapos (bár az utóbbi időben akadt némi kifogásom a munkájával szemben, de nem zsémbelek, mert nélküle már valószínűleg térdig járnánk a ganéba).

Akire még nagy szükségem lenne:

- Vilma -> a házvezetőnő. Legalábbis a felmosást szívesen rábíznám, de még hezitálok.

... és egy jó babysitter, legyen bármi is a neve, aki gondjaiba veszi az ördögfiókákat arra a röpke órára, amíg nekem kisimulnak az idegszálaim...

1 megjegyzés:

  1. Lenne néhány kérdésem, de nem itt. Tudnál nekem írni? eni8505@gmail.com Köszi!!!

    VálaszTörlés