2015. április 16., csütörtök

"Sejj ribizli, piros bicikli..."

Énekelte anno MC Hawer, és nekem minduntalan eszembe villan ez a kedves nóta, ahányszor kinézek az ablakunkon. Kaptam/vettem ugyanis egy bicajt, ami történetesen piros (bordó).

3 sebessége van, nem egy Mountain Bike, de megy. Városi bicikli tipikusan, az a bevásárlós, rohangálós, de ha azt nézem, hogy 20 perc helyett 7 perc hegynek föl is az út, hazafelé pedig csak 5, az nem mindegy. Persze a városban ugyanúgy gyalogos vagyok, az autósok nem nagyon tolerálják a biciklist, a járda a gyalogosé, felfestett bicikliút nincs, én meg jól nevelt paraszt vagyok, így leszállok és tolom a cangát, de még így is fél óra az, ami máskor másfél volt. Nem mindegy.

Lámpa, csomagtartó szériatartozék, sőt, az első kosár levehető, hordozható, imádom :) Tehát most már mobil lettem én, csak épp nem csörgök. :)

1 megjegyzés:

  1. Az elet apro oromei :)
    Amik nem is olyan aprok, ha jobban belegondolunk....
    Mindenki jol van mar?

    VálaszTörlés