2012. szeptember 21., péntek

A telefon...

Nem, nem új telefont vettünk, csak tegnap, életemben először egy idegen szám keresett a német mobilomon. Először nem vettem fel, akartam, de ép WC-n voltam, mire végeztem meg pont letette... Aztán este újra hívtak, mondtam páromnak vegye fel, mert én úgysem beszélek németül, meg amúgy is, mosogatok. Azt mondta a hapsi, hogy nagy szerencse ért, én nyertem, de csak nekem mondhatja el, hogy mi van. Mondta párom, hogy 10 perc múlva hívjon vissza, most nem értek rá. Na, 3x10 perc múlva visszahívott, mit ne mondjak, nem sokat értettem. Én nyertem. Egyeztessük az adatokat. Lediktálta a címem, a születési dátumom, passzolt. Mondtam neki, hogy nem értem, miről beszél, nem nagyon beszélek németül. De csak azt hajtogatta, hogy "ein Auto!!!" "viel glück!!!" "ein Mini Cooper!!!" Ha jól vettem ki a szavaiból, megnyertem azt a Mini Coopert, amire a múltkor kitöltöttem egy szelvényt Aalen főterén, félig rohanva a sivalkodó gyerekemmel... Azért én még bízom benne, hogy legalább egy levelet küldenek majd, hogy mi van, mert azért lássuk be, annak az esélye, hogy akár csak több száz névből pont az enyémet húzták ki... elég kicsi... De lehet, hogy csak én vagyok paranoiás. Majd kiderül... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése