2012. szeptember 24., hétfő

Ma teljesen felboldogultam :)

Kis szösszenet az életemből:

Ma sétáltunk Samuval, csak rövidet, mert be van borulva. Oda felé egy idősebb házaspár elkezdett udvarolni Samunak, majd visszafelé is találkoztunk velük. Akkor már teljes volt a szerelem, gyerekem úgy örült neki, mint maki a farkának :D Velem is szóba elegyedtek, nem igazán árultam zsákbamacskát azzal, hogy nem vagyok német :D Kérdezték, honnan jöttünk, mondtam, hogy Magyarországról. Na, innen már nagy volt a boldogság, kiderült, hogy járnak Magyarországra nyaralni, sőt, nyaralójuk is van a Balatonon. Jól elbeszélgettünk, én is meglepődtem. Ezek szerint csak ér valamit az, hogy harcolok a némettel :)))) Nagyon jó élmény volt, első sorban, hogy ennyire örültek neki, hogy magyar vagyok, másodsorban meg, hogy nagyon jól megértettem őket, és megértettem magam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése