2012. szeptember 23., vasárnap

Nekem miért

nincs soha hétvége? Ma reggel (hajnalban), 6kor szám szerint megint arra keltem, hogy "babababababababa" meg "tetetetetetetetete" (igen, családunk ifjabbik tagja velünk alszik egy szobában). Ez nem lett volna baj, csak hát 1) este 8kor feküdtem 2) egész éjjel nem aludtunk (én és Samu, apuka békésen durmolt, néha még horkolt is), mivel 12kor nagyban szörpös csőrös keresés folyt (azt tudtam, hogy behoztam, de nem tudtam, hol esett ki a kezemből), aztán meglett, megtöltöttem, először a csőröst, aztán a gyereket, de akkor Samu kellően éberre üvöltötte magát,és hát, én is felébredtem. Nagyjából kettőig hallgattam, ahogy a fiam kaparássza a kiságyat (egyikőnk sem tudott elaludni), majd mire nagy nehezen visszaaludtunk, Samu 5kor megint égető szomjúságtól kezdett szenvedni. Remek. 6kor pedig a fentebb már említett módon igyekezett a tudtomra adni, hogy ő köszöni, kipihente magát. Persze mire felkeltem, összeraktam a mosogatást, hogy legalább a mikróhoz hozzáférjek, elkészítettem a reggelit (+ mai különleges programként még a kis zabpehely darabokat is ki kellett bányászni a tejpépből), addigra a fiatal úr visszaaludt. Én meg úgy érzem magam, mint a kakkantyú, amit jó sokszor, lehetőleg zacskó nélkül átmostak...

Tegnap reggel voltam a Normába, mert elfogyott a szörpi szörpje, és nagyon jót röhögtem magamban. Ugyanis szinte csak babakocsit tologató anyukák és apukák voltak lenn, akik velünk együtt hosszú, tömött sorokban kígyóztak az almaleves polc előtt :DDD Ezek szerint máshol is száraz a levegő :) Voltunk délután Edeka-Kik-T€dy körúton is, vettünk végre babér levelet, akartunk nézni kabátot is, de drága volt és ocsmány, így megszavaztam a 82-t, a Tedyben meg vettem lefűzős mappát genotermmel, lemosós filcet a flylady-hez, meg mécsest a "töklámpásaimhoz" :) Azokat ma be is fejezem, még délelőtt szerintem felteszem a virágokról a képeket, és akkor este, vagy holnap reggel hozok a kész lámpákról is fotót :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése