2012. szeptember 24., hétfő

FlyLady első nap :)

Meg volt az első nap kihívása, kimostam a mosogatót. Jobban haladtam, mint vártam, bár azt is hozzátenném, hogy a Cillit Bang hatékonyabb, mint a Cif és a kés :D Rendszeresítek a mosogatóhoz egy ecetet, meg egy mosogatótakarító szivacsot, hasznos lesz. De valóban, igaza volt Viának, az embert eltölti a jó érzés, ha belenéz a mosogatójába :) Már azt is tudom, hogy mit fogok még ehhez hozzávenni, de egyelőre csak mosogató törölgetés van, tényleg, haladjunk szépen rendesen :)

Közben tegnap volt egy kis időm, szétnéztem még az oldalon, és nagyon sok tök jópofa kihívást és feladatokat találtam, meg nagyon jó nyomtatható sablonokat, így el is határoztam, hogy elkezdek kézzel is vezetni egy naplót :) Párom ma hoz hozzá mappát :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése