2014. július 23., szerda

Első szülői

Tegnap az is megvolt. Mivel apuka volt, nem én, így nem lesz a beszámoló olyan színes, élménydús, mintha én ültem volna ott, kicsit kusza is lesz, lehet, mert a sok feltornyosult izgalom eléggé össze-vissza folyt vissza Bandeszból, de azért megpróbálom összeszedni a dolgokat.

Nos, az első és legfontosabb: Samu Oroszlános lesz :) Nem sokan kerültek az oroszlánok közé ahhoz képest, hogy a csoportvezető szerint eléggé tele a Béka csoport. Nem baj, kevesebb gyerek közé talán könnyebben beilleszkedik. A másik a beszoktatás, hát erre, ha jól vettem ki a szavakat, kb 2 hetünk van :( Persze, nem lehet a végtelenségig húzni a dolgot, de annyira kétségbe ejt, hogy a fiam fél a gyerekektől, nem tudom, mi lesz vele :( Elvben az első 2-3 napban ott lehetek vele, utána kiküldenek egy idő után (el kell köszönnöm, megbeszélni, hogy játsszon ügyesen, itt vagyok, ha kellek), aztán az ovi területén lézengeni, megint pár nap múlva már akár haza is mehetek, majd hívnak, ha kellek, utána pedig már nem is hívnak. Hogy azt hogyan fogom megbeszélni, hogy ugyan Regelgruppés a gyerek, de én délben elhoznám, ezt nem tudom... :S Márpedig Samunak aludnia kell, és 2-ig egyelőre tuti nem fogja kibírni (ebből a szempontból Hédiért már nem aggódok, ő már most sem alszik, ha nem muszáj... ma is 5kor kelt). Hát, nehéz időszak lesz mindenkinek, de úgy gyanítom, nekem lesz szokás szerint a legnehezebb. Már most a könnyeimet törölgetem, ha belegondolok, hogy vége a jó világnak, a kisfiam megnőtt és bizony nem lesz itt velem egész nap (sokszor bármennyire fárasztó is ez). Már most hiányzik, pedig hol van még november... De neki talán jót tesz, remélem, szóval ez azért valamiképp vigasztal...

Na, de továbblépve. Kiderült, nem 3 nevelő van csupán, hanem egy rakás. Ennek kifejezetten örülök, kissé biztosítottabbnak látom, hogy élve hozom haza a gyereket :D elvben nem csak két nagy csoportra vannak szedve a gyerekek, hanem kor szerint is, mármint bizonyos foglalkozásokhoz, játékokhoz. Ez is remek, mert ugyan Samu rugalmas, de nem hiszem, hogy a 2,5 éveseknek való foglalkozások mondjuk 5 éves korában különösebben lekötnék. Azt, hogy akkor most pontosan hányan is lesznek a csoportban, nem tudni, majd kiderül. Kirándulás van 2 hetente, akkor lehet kincseket gyűjteni, ismerkedni a természettel, stb. Ez is szuper :)

A másik, amire állítólag nagy hangsúlyt fektetnek, a vallási nevelés (evangelikus ovi). Nem vagyok egy szent fazék, de ennek kifejezetten örülök. Nem árt, ha a gyerek megismeri a Bibliát :) Valami nagy közös, boldog, családi miséről is beszéltek, de mivel nekünk csak nagyon kicsi gyerekünk van, így hát, amíg az ikrek is el nem érik a bűvös 3 éves kort, nem akarok nagy családi misékkel szenvedni. Utána meglátjuk, igazából semmi jónak nem vagyok az elrontója.

Mesélte Bandesz, hogy be kellett mutatni a gyerekeket, nyugodjak meg, nem én vagyok a legszörnyűbb és vannak Samunál borzalmasabbak is :D A gyerekek nagy többsége gyorsfagyasztott kajákon él, mert mást nem hajlandóak megenni (aggódtam, hogy csak az én gyerekem nem eszi a főztöm, de úgy fest, másnak sem derogál a házi koszt.), sok az akaratos, hisztis gyerek, tehát végül azzal az elégedett tudattal feküdtem le, hogy nem én vagyok egy selejt, a gyerekem 3 éves... azért jó érzés volt. Van egy kislány, Sophie, állítólag a lánykiadása a fiamnak, Bandesz szerint nagyon jóban is lehetnek majd, bár a kislány békás lesz (apropó béka, kíváncsi leszek, Hédit hová osztják majd...)

Hát szóval, egyelőre ennyit tudtam meg, a többit már nekem is elmondták, mit kell vinni stb. Izgulok, pedig tényleg messze még november, de mégis olyan kézzel foghatónak tűnik...

2 megjegyzés:

  1. Idetaláltam teljesen véletlenül... ééés micsoda híreket látok :-)
    Gratulálok!!! Nem semmi, hogy mekkora családod lett :-) szuper

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, ember tervez, mi meg sokan lettünk :D Sokszor juttok eszembe, zugolvasok, amikor ide jutok, de a nettel sajnos még mindig küzdünk :(

    VálaszTörlés