2014. október 20., hétfő

Karácsonyi rendteremtés

Minden évben megfogadom, és minden évben bebukom, hogy na majd most időben készülök a karácsonyra. Idén felszívtam magam, és tényleg nekiestem. A káoszképsor sajnos szünetel, nátha/fogzás/hasmenés/hasfájás és más egyéb nyalánkságok miatt. Majd ha egyszer lesz lelki energiám, felteszem az előtte képeket, hogy mindenki értse, bozótvágó híján miért nem álltam neki a dzsungelnek...

Az inspiráció innen származik:

Rendteremtő Karácsony

mivel az agyhalál ezen stádiumában ha nem mondja meg valaki, mit csináljak, akkor én nem csinálok semmit, isten engem úgy segéljen. Persze aztán az egész ünnep a boldog készülődés, ajándékcsomagolás, fahéj illatú konyha és vidáman csengő karácsonyi dalok helyett nem marad más, csak az idegösszeomlás a mocskos, lomos, szemetes lakás láttán.

...és ha már takarítás, végre, VÉGRE sikerült szőnyegtisztítót találni, mármint céget, csak írni kellene nekik... ami késik, még nem jött el, ugye :D

Szóval, bár a tervek így is sokszor csúsznak, de legalább kezd emberi formátumot ölteni a lakás, éljen éljen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése