2014. október 30., csütörtök

Ovi - coming soon

Múlt héten voltam megbeszélésen, kaptam egy csomó papírt, megismertem a csoportvezetőnket (tündéri nőszemély :) ), átbeszéltünk mindent, bosszankodtam is nem keveset, ugyanis az ovivezető elfelejtette említeni pl a tornazsákot vagy a tornacipőt, ráadásul rossz csoportba írták a gyereket végül, amit végképp nem értek. Megbeszéltem, amikor beírattam Samut, hogy a VÖ Gruppéba kérném (verlägertere öffnungszeiten gruppe asszem, azaz hosszított nyitvatartású csoport), mert nekünk jobb lenne 8ra járni és később, ha már Samu nem alszik délben, maradhatna kettőig. Az "Eltern Info" nevű papírkötegben szembesültem vele, hogy a gyerekem mégis Regel Gruppes lett, ami azt jelenti, hogy ovi van délelőtt is, délután is. Egyelőre mégsem káráltam, mert azt mondta a csoportvezető, hogy "ha úgy látja, hogy nem jó a délelőtt, jöhetnek délután is!", tehát nem kötelező visszavinnem a gyereket, így meg a 7:30-11:30 nekem sokkal jobb. Amúgy is 8ra kell beérni. Aztán majd látjuk.

Hédit is átírattam jövő júniusra, ugyanis ebből is ment a fesztivál, hogy túl csak a gyerek jövő októberre, nincs hely, pontok alapján lehet bejutni. Nekünk rengeteg pontunk van, szinte minden kritériumnak megfelelünk, de nekem nincs szükségem arra, hogy bevágjam a lányt 2,5 évesen oviba, így átkértem jövő utáni júniusra, jobb lesz mindenkinek. Mindenesetre valami azt súgja, lesz még bajom az ovivezetővel :S

A héten be kell menni még Mergentheimbe, venni kell tornazsákot, edzőcipőt, bélelt gumicsizmát. Esőnadrágot már sehol nem kaptam, így bemegy az itthoni, nincs mese, nincs másik. Aztán hétfőn indul a mandula :) Remélem, jó lesz, kicsit izgulok, mit fog Samu szólni...

Szombaton megünnepeltük a legnagyobbunk 3. szülinapját, istenem, hogy rohan az idő... még nemrég sírtam, hogy sosem szülök meg és tessék. A vonatos torta nagyon tetszett neki és a favonat is, ugyanis azt kapott. Jó befektetésnek ítéltem, mert egy vonatpálya bővíthető, így örök ajándékötlet. Mivel most Chuggingtont nézünk vakulásig (eléggé unom már), így a mikulás vélhetően egy chug-mozdonyt hoz majd neki, de hogy melyiket? Karira is azt gondoltam ajándékként, meg esetleg egy fűtőházat vagy fordítókorongot, vagy ilyesmit, még nem tudom.

Tegnap pedig 3 éves státuszon voltunk, el is küldték az agyam kirándulni semmi perc alatt. A hebamménk (önkéntes védőnő, nagyon lelkes, de az agyamra megy) nagyon jönni akart, hát belementem, jöjjön. Rosszul jött ki a lépés, Hédit is vinnem kellett, mert úgy festett, hogy begyulladt a füle (szerencsére nem). Az egész U7a-t a védőnő vezényelte le, a közelébe nem engedett a gyereknek, mert ő jobban tud németül, majd segít. Volt egy 3D kép, amin fel kellett volna ismernie a gyereknek a figurákat, de csak az autót látta, azt is vonatnak mondta. Mivel nem beszél tisztán, nem tudtam, hogy tényleg vonatot mondott-e, vagy én hallottam félre, elkértem a képet, hogy megnézhessem, erre nekem esett a nő, hogy ne segítsek Samunak, azt neki kell látnia, meg nem is tudom, csak lestem... de a gyerekkel is kiabált, nem akartam neki mondani, hogy attól, hogy ordít, a fiam nem fog jobban érteni németül. Aztán persze jól megbeszélték a dokival a fejem fölött, hogy Samunak folyékonyan kellene németül beszélnie már, majd közölte velem a doki, hogy felejtsük már el a magyart, ideje lenne kizárólag németül beszélni, az lenne mindenkinek a legjobb. Ezen úgy felhúztam magam, hogy még most sem jártam le... Mindenesetre behívott minket Bandesszal "elbeszélgetésre" a gyerekkel kapcsolatban, mert a beszédfejlődése jelentősen le van maradva a társaihoz képest, ugyanis németül egyáltalán nem beszél, magyarul meg a doki nem, tehát én mondhatom neki, hogy a gyerek gyönyörűen beszél magyarul, azt ő nem tudja mérni. Meg fejlesztésre kell hordani a gyereket meg nem is tudom... ahhhhhh... hagyjanak már.

Na szóval, hétfőn 10kor ovikezdés, eskü, jobban izgulok, mint amikor én mentem először óvodába :)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Jeanner!
    Már többször próbáltam Neked írni, csak valahogy technikai gondjaim akadtak. Remélem, most sikerül.
    Már az első babád születése előtt követtem az írásaidat, aztán volt egy kis szünet, majd ismét Rád találtam. Gratulálok a szép családodhoz, és emelem kalapom Előtted a 4 gyerkőc gondozása, nevelése miatt. Nekünk két 20 hónapos fiúnk van, és ők ketten is rengeteg melóval járnak.
    Kérlek, írj minél többször. Függő lettem... :)
    Márti

    VálaszTörlés
  2. :) ohhhh, ez jól esett, igazán köszönöm :)

    VálaszTörlés