2014. június 24., kedd

32+5

Szóval betöltöttük a 8. hónapot. A császár mizéria is megoldódott, na nem azért, mert minden szép lett és jó, nem. Kiderült, hogy a múltkori kérdés költői volt csupán, nincs császár. Természetesek vagyunk, bármi áron, mese nincs. De ne rohanjunk ennyire előre..

Szóval 17-én a nőgyógyásznál kezdtem a napot, persze a fél világot megkerülve, mert Schweigernben amúgy sem egyszerű a közlekedés, de ha iskola szünet van, akkor végleg vége. Szóval Willy Fogg hozzám képest ipari tanuló... (80 nap, mi?) Na mindegy, cirka egy óra alatt meg is tettem a 15 perces távot, vicces volt. (El busszal Laudába, onnan vonattal Mergentheimba, remek volt, tényleg. Gondoltam, legalább reggelizek egyet kedvenc kis pékségemben, ez még önmagában elég felemelő is lett volna, ha a sok h**yszagú idős bácsitól nem hasonlított volna az egész inkább egy lepukkant egy öregek otthonára, mint egy hangulatos pékségre...) Mivel a nőgyógyászaton kínosan ügyelnek, hogy zárásra, illetve ebédszünetre gondosan be legyen zárva az ajtó, így nem rohantam, meg is lepett, hogy tárt ajtókkal fogadtak már 7:55 perckor (8:00kor van nyitás elvben). A remény, hogy első leszek, ezzel elszállt...

Bejelentkezés, pisileadás, labor (80,5 kg-nak mért a gép ruhában és kaja után... hmmmm... nem sokat híztam, tényleg nem), CTG. Na, ezt a részt kifejezetten utálom. "Hogy voltak legutóbb a babák?" Jól, köszi... Danit elkezdték fenn keresni, persze mindenki ki volt borulva, hogy nem találják, biztosan meghalt, jajj, most mi legyen, de végül ráhagyták, így 45 perccel később szabadultam. Kis üldögélés a váróban, aztán nyomás a dokihoz, meg is lepett, milyen dinamikusan haladok.

Na, itt következett a meglepetések hada.. Először is a méhnyakam 5cm, ami 32 hetes ikerterhességgel szép. Meglepetés 2: teljesen biztosra vettem, hogy Benim befordult, azért is találtam meg a köldököm alatt a szívhangját, de nem. Valami debil V pózba hajtotta magát, feje persze fölfelé, kitekeredve, összegörnyedve. Szegény gyerek (meg szegény én, mert itt nincs Dévény...) Beszélgettünk a császár témáról is, a dokinő is azt javasolta, hogy ugorjak neki természetesen, mert a császár rám nézve veszélyesebb (éljen), és megnyugtatás gyanánt elmesélt néhány rémtörténetet. Egyáltalán nem lettem nyugodtabb. Ez a beszélgetés talán csak még jobban megerősített abban, hogy a császárra szavazok.

Néhány adat:

Beni

BPD - 8,41
HC - 30,85
AC - 27,21
FL - 6,33
Súly: 1936g

Dani

BPD - 8,44
HC - 30,98
AC - 25,80
FL - 6,22
Súly: 1781g

Nagyon együtt fejlődnek, bár szerintem a dokinő megint elszámolt valamit, mert hétfőn a kórházban újra Dani volt a nagyobb jó 100g-mal.

Na igen, és a kórház (most a spirálról nem írok, hosszú és egyelőre nem is ide tartozik, először szülök, majd csak aztán védekezek)

Szépen, nagykönyv szerint bekocogtam hétfőn 11-re. A CTG-n nyitottam szokás szerint, erről hoztam is képeket, nekem érdekes volt, mert ugyan ikreket várok, de előtte még sosem láttam iker CTG-t :)



CTG után lezavartak valami kártyáért, a recepció is értetlenül nézett rám, de nem baj, annyi előnye volt a dolognak, hogy megtudtam, kell majd még egy beutaló, mert júliustól új negyedév van (adminisztráció... kissé hasonlítanak a Vogonokra.. Egy idézet az egyik kedvencemből:

"Vogon Építész Flották. Ha stoppot akarsz kapni tőlük, egyet tehetsz: lemondhatsz róla. A Vogon faj egyike a legellenszenvesebbeknek a Galaxisban: nem kifejezetten gonoszak, de modortalanok, bürokratikusak;
fontoskodóak és érzéketlenek. Kisujjukat se mozdítanák, hogy megmentsék saját nagymamájukat a Traal bolygó Mohó Bogárpattintó Fenevadjától, hacsak nem kapnak írásos utasítást három példányban, aláírva, beküldve, visszaküldve, várakoztatva, elveszítve, megtalálva, nyilvános vizsgálatnak alávetve, ismét elveszítve, végül három hónapra tőzeg alá temetve és gyújtósként hasznosítva.
Ha italt akarsz kapni egy vogontól, legegyszerűbb, ha ledugod a torkán az ujjadat.Ha fel akarod bosszantani,
vesd a nagymamáját a Traal bolygó Mohó Bogárpattintó Fenevadja elé.Semmilyen körülmények között se hagyd, hogy egy Vogon a jelenlétedben olvassa fel a verseit."
 
/Douglas Adams - Galaxis útikalaúz stopposoknak/

Tegye fel a kezét, akinek ismerős...)

No, visszatérve a jól megszokott kerékvágásba, megkezdődött a kínvallatás. Jó fej a főorvos, nagyon bírom a humorát, de elég laza ember. Megint nekiálltunk átrágni a császár problémakört, de kiderült, a kérdés költői volt, szó sem lehet császárról (mondhatta volna hamarabb is, akkor nem agyalok ennyit. Bár ő mondta, hogy gondolkozzam el a dolgon...). Azt viszont megtudtam, hogy egy ikerszüléshez 2 Hebamme jár, két doki (azok persze nem jönnek be, mert minek), és ha koraszülöttek lesznek a srácok, akkor lejön a Kinderintensiv-ről egy gyerekorvos is, hogy azonnal elássa a szörtyöket. Nem örülök... Mondta, hogy ne aggódjak, mert folyamatosan monitorozzák majd a babákat, egyszerűen nem lehet gond. Örülök, hogy erre így mérget mer venni. De azt is megtudtam, hogy 29. héttől vállalnak szülést, tehát oda simán lehet menni, nem császároznak koraszülötteket sem, csak különleges esetekben (amikor azért koraszülött a baba, mert ki kellett venni, vagy mert baj van), hogy 34. hétig számítanak csak extrém koraszülöttek, utána már csak koraszülöttek, és hogy a 37. hétig (37+1) kell húznunk, hogy egyáltalán ne legyünk koraszülöttek. Megnyugtató. Az UH érdekes dolgot mondott, Beni közben befordult, amit sejtettem, mert egészen szeméremcsont fölött találtam meg vasárnap a szívét, de már nem mertem magam beleélni semmibe, és azt is, hogy Dani beékelődött szépen a szülőcsatornába, tehát Beni nagyon küzd az elsőbbségért, de Dani mozdíthatatlan. Vagyis elvben az. Helyük sincs már nagyon, tehát remélem, a felállás változatlan lesz egy hét múlva is, kb szülésig, örülnék. Most jelenlegi felállás szerint egyik héten ide megyek, másikon oda, nagyon tele van a hócipőm a rohangálással, de mindegy, majd csak megszülök..
 

1 megjegyzés:

  1. Jaj Zsani nagyon szorítok értetek!!! ♥ Érthetetlen számomra hogy miért akarják mindenáron hogy természetesen szülj....:(Első és legfontosabb a Te és a babák egészsége kellene hogy legyen...

    VálaszTörlés