2014. február 25., kedd

3 napunk van a tényleges átpakolásig

A nappalit már nagyjából becsomagoltam. Furcsa ezt a sok dobozt látni, bármekkora bunkó is a szomszéd, azért kicsit összeszorult a szívem. Nehezen viselem a változást, még akkor is, ha tudom, hogy a borzasztóból költözünk a sokkal jobba.

Hédit kicsapta megint valami, most kenegetem az arcát, de jó lenne tudni, mire allergiás... majd kikísérletezem, mást úgysem tudok tenni. Samu most elég össze-vissza alszik, viszont alszik, én már ennek is örülök. Ma épp 6kor kelt, de mindegy, majd 10 felé lefektetem, annál tovább úgysem fogja bírni. Szegény még mindig kivan az elmúlt két héttől, most viszont már nem tudják felkölteni, ha alszik, ez is valami.

Én nekiláttam a magneB6 kúrának, de talán emiatt, talán a költözés miatt az apró hülyeségeik ezeknek a jóembereknek engem sem fognak. Nem nagyon tudnak felhúzni, nem is nagyon érek rá velük foglalkozni.

Jövő kedden UH. Kíváncsi leszek, kiderül-e az ikrek neme, másik ikres kismamának csak tippeltek, de egy nap van közöttünk és ő tegnap volt. Na mindegy, majd meglátjuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése