2014. február 4., kedd

Felgyorsult az élet

így még nehezebb ideülni.

Mindjárt az elején: lakás nincs. A telefont olyan baromságokkal csapják rám, hogy a szemem káprázik. Az egyetlen banda, akikkel értelmesen tudok tárgyalni, azok a marklerek, nekik az a dolguk, hogy minden körülmények között kedvesen és értelmesen tárgyaljanak, végül is ki kellene adni azt a lakást, amit rájuk bíztak és amit markler-provision címszó alatt elkérnek, valóban a pofátlanság kategória. De költözni kell, mese nincs, és ha már így alakult, jobb lenne előbb, mint utóbb. De azért még küzdök, sőt, már lassan immunis vagyok a hülyeségre, sok esetben annyira szánalmasak, hogy csak röhögni tudok rajtuk. Tegnap felhívtam egy nőt, nagyon nehéz volt elérni, sőt, ő hívott vissza. Annyit tudtam elmondani, hogy ki vagyok, meg a teraszház miatt telefonáltam, erre elkezd velem durrogni, hogy ezért kár volt az időmet pocsékolnom, az nem kiadó, hanem eladó, meg amúgy is és egyébként is... még majdnem nekem kellett bocsánatot kérni, mert érdeklődni mertem a kiadónak meghirdetett lakás után. Na mindegy. (Ő amúgy még a nagyon kedves kategória volt...)

Közben kaptunk egy levelet szombaton, ma jön a főbérlő albéreltje valami nem tudom, kivel, el akarják adni a házat, mint kiderült. Hogy utána mi lesz, azt senki nem tudja. Ezért is aggódom kicsit a Schwalben weg-i lakás miatt, eléggé szimpatikus lenne, de Evangelische Gemainsam van ráfestve, márpedig ezek a szépségek itt alattunk is a "szekta" (mert itt állítólag az sajna, amúgy nem az evangelikusokkal van bajom, isten mentsen meg ettől!) oszlopos tagjai, fenének hiányzik, hogy egyszer az ő kocsijukkal találjuk magunkat szembe az udvaron. De erre rá kell majd kérdezni, ma úgyis felhívom a markert, hogy hogy s mint lehetne akkor a hétvégén találkozni. Na de mindegy is, szóval ma jönnek a Tóbiásék, kíváncsi leszek..

Tegnap voltam dokinál, a kicsikkel legalább minden rendben, tarkóredő tökéletes, ma vagy holnap be is sétálok az eredményekért, de nem hinném, hogy bármit fognak találni :)

Csak ez az albérlet megoldódna már..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése