2014. február 10., hétfő

A hétvége gyorsan eltelt

fel sem igazán tudtam dolgozni agyilag, hogy volt egyáltalán...

Pénteken megnéztünk egy lakást Königshofenben, nekem már csak a hely miatt is szimpi lett volna. Hát, egy hodály volt, az tény. Viszont nagyon le volt lakva, elég sok meló lett volna, a hapsi nagyon elégedett volt, hogy einbau-küchen, de hát az ragadt a mocsoktól, a mosogatógép és a tűzhely használhatatlanná vált a kosz miatt, a gyerekszobákban kézmosó (kinek lehet ilyen agyament, elmebeteg ötlete, hogy kézmosót tesz a gyerekszobába????), a főbérlő bunkó, tárolóhely 0. Eléggé nagyot csalódtam, az az igazság.

Este még Bandesz megnézte a belvárosi Schmückchent, elmondása szerint tényleg az. Gyönyörű, rendben tartott lakás, tüchtig konyha, a tulaj a szembeni fodrászat tulajdonosa. Nos, a srác kicsit... szóval... hogy is mondjam... izé... nehéz megmondani, melyik nemhez vonzódik, de "férfi" létére nőiesebb, mint én. Tehát innen a nagy pedancia, de sajnos a lakás túl kicsi ahhoz képest, amennyire drága. Esélytelen a gyerekeket is elpakolni, a nappalit is meg magunkat is. 100nm-nek hirdették, de nincs annyi :( Még szombat este is volt róla szó, hogy hááááááát... pályázzuk meg azért, de végül vasárnapra csak nyomtunk egy "cancelt" neki.

Szombaton kicsorogtunk Wachbachba, megnézni a házat. Én nem sokat láttam belőle, mert Samu hisztirohamot kapott, egyszerűen ki kellett vinnem, mert sivalkodott, mint akit nyúznak. Persze kinn is ezt csinálta, de legalább senkit nem zavart. Én megértem, szegény fél órát tudott aludni... Szóval a házról nem tudok mit mondani, mert nem láttam csak kintről, hát, amennyi előnye van, annyi hátránya is. Wachbachból nem egy mutatvány bemenni Mergentheimba, még talán én is képes lennék rá, viszont elég hosszan visz fel lépcső már csak a pincéig is, nem tudom, a 20-22 kilós kocsit az ikrekkel hogyan tudnám oda felvonszolni, főleg ha tudunk testvérfellépőt és ülést szerezni Samunak és Hédinek... Plusz meredeken visz fel az út a házhoz, és nincs a kert előre lekerítve, balesetveszélyes, de ha nem nagyon sz*rrágóak, lekerítjük mi, akkor játszhatnak a gyerekek. Elvitathatatlan előnye viszont, hogy különálló ház és március egytől költözhető... Azt mondták, e hét péntekig szólnak, de tegnap már telefonáltak, csak Bandesznak ki volt kapcsolva a telefonja, így ma visszahívja őket, de bevallom, én nem sok esélyt látok a házra sajna, mert már ott nagyon mondták, hogy áááááááá, ez két gyereknek kicsi :( (az ikrekről nyilván nem tudnak). No mindegy, ma elválik.

Aztán kimentünk Löffelstelzenbe, oda már a hátam közepe nem kívánkozott, a gyerekek szenvedtek, meg annyira amúgy sem érdekelt az a lakás, mert nem lehet olyan jó, ha ennyire ki akarják adni. Tévedtem. Szerelem volt első látásra. Egy hodály az is, de maisonette, azaz kétszintes. Lenn egy nagy konyha (sajna nem beépített, így azt venni kellene, de üsse kő, legalább olyan lenne, amilyet én akarok), mellette egy hatalmas étkező, onnan nyílik egy hatalmas erkély (mát láttam a kis medencék illetve homokozó helyét) onnan egy nappali, a mosógép/szárító helye fenn van, és van egy hatalmas tároló is, ami spájznak remek (most a szemetes funkcióját tölti be). Az emeleten egy baromi nagy füri sarokkáddal és zuhanyzóval (külön), egy valamekkora hálószoba (nem hatalmas, de nagyon világos), egy kisebb "sötétszoba" (most épp lomos), meg a gyerekszoba. Az is nagy és világos. Csodaszép lakás, tényleg! Nem is lenne olyan drága, a város gyalog 30 perc, a szomszédok állítólag normálisak és szintén nagycsaládosok. De hogy ne legyen mindegy sunshine és happy, május egytől költözhető, tehát ha megkapjuk, sajnos ki kell kuncsorogni, hogy egy hónapot még maradhassunk. Mivel az alattunk lakók mentálisan eléggé erősen sérültek, így ennek annyira nem örülök, de Bandesz elvben júniusig biztosan hajnalra fog járni, tehát mindent meg tudunk végül is oldani... a május sem lenne gond szerintem, mert nem nagyon törekszik a főbérlő, hogy kiadja a lakásokat.

Tegnap délután voltunk Mártiéknál, szuper volt :) (ha olvasod a naplóm, köszi mindent még egyszer, remekül éreztük magunkat! :) ) Úton hazafelé fel is merült, hogy átköltözünk Frankfurtba, lenne ott egy csomó ismerős, és a reptér is a szánkban volna, de a dolog egyelőre megbeszélés tárgyát képezi. 1/2 8ra értünk haza, Hédi röpke vacsora után gyorsan lefeküdt (de 10kor mér kiabált és 4kor is kelt...), de Samu sem reklamált, hogy miért csak egy anna-peti-gergő volt. 5 perc sem kellett neki és már aludt. :)

Hát szóval így alakult a hétvégénk, most izgalom és várakozás van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése