2014. február 27., csütörtök

Utolsó nap a pokolban

és talán pont ezért (is) a legnehezebb. A szomszéd agya, a szokásos koreográfia szerint, elkezdett begyulladni, tegnap már azt hittem, szétverik a padlót a fiam ágya alatt. Ugye ez a tehén óvodát nyitott itt nekem, vagy 6-7 gyerek őrjöngött 15 nm-en, nem kívánom azt az élményt senkinek. Bömbölt a technozene, nem tudtam megkérdezni a gyerektől, mit rajzoljunk, mert nem hallottam a saját gondoltaimat sem, aztán szegény Samunak megint egy óra alvás lett kimérve, se több, se kevesebb.

Délután átvettük a kulcsot, tehát kapukulcsunk már van :D az elég, a bejárati ajtó kulcsa az ajtóban, még valaki majd jön majd valamikor és majd valamit csinál, egyszer :D kaputelefon nincs még, majd szombaton, de nem is várok senkit, meg postaláda sincs (van, csak nem a falon), arra is várni kell. Mondta a néni, hogy októberben mondta a Maestro, hogy karácsonyra minden kész lesz, nem akartam megkérdezni, hogy melyik karácsonyra? :D De a mi lakásunk nagyjából tényleg készen van, a kaputelefon az, ami, meg majd lenn a földszintet fugázzák még, vagy mi, de az olyan már csak, hogy ne tapossunk rá - evidens.

Tegnap elbontottuk a bútorokat, mármint egy részét, mert még az íróasztalnál ülök, de nem baj, majd segít Samu, ezekben úgyis jó, nincs már sok, egy franciaágy, egy pelenkázó, két ruhásszekrény, a gyerekszobaszekrények (2 db), egy TV szekrény (komolytalan), egy tálalókomód... ja, meg a fürdőszobai Molger. Szóval ezek már gyerekjátékok, azt tekintve, hogy tegnap a két Billy-vel a nappaliban mit szenvedtünk, mire lepattintottuk a hátulját, a 40-esnél már majdnem sírtam :D

Kicsit elszomorított, hogy nincs transzporter péntekre, csak szombatra (remélem, van még), azt mondja nekem tegnap Bandesz, hogy szombatra nem veszi ki, mert az 7€ (húúúúú), és nem biztos, hogy lesz segítsége. Mondom, kiscsillag, és az ágyunkat, meg a 2m magas szekrényeket hogyan akarod áthozni? Hát az öööööö, izé, szóval... szóval ma elmegy és bérel szombatra egy transzportert, de a kolléganő amúgy is nagyon ajánlgatta a segítséget, csak ráérnek egy órára, de szerintem annyi sem kell, csak bedobni a hűtőt, átvágni a hegyen, kidobni a hűtőt, Michael meg Bandesz kb fél óra alatt megoldják.

Öröm az ürömben, hogy ma 3kor keltünk, Samu megijedt, mert nem világított az éjjeli fény, sikítva kelt (szegénynek mi mehet végbe a lelkébe), alig tudtam megnyugtatni, fény ide vagy oda, nem is aludt vissza, úgyhogy mindhárman (naná, hogy az apja is felébredt) számoltuk 1/2 5ig a pókokat a mennyezeten... Én aztán kimentem reggelizni, 5kor visszafeküdtem, 6ra elaludtam, 1/2 7kor megint sikítva ébredt Samu, úgyhogy inkább feladtam és felkeltem. Az új lakásba sok anyuka együttes tanácsának hatására kezdettől egy szobában lakik majd a két gyerek, aggódom kicsit Samu alvászavara miatt, de akárhogy is osztok, szorzok, biztosan jót fog tenni a kis bóci lelkének, hogy nem egyedül van a szobában. Lehet, hogy helyre is jönne szegényke (csak azt tudnám, mitől fél...)

Tegnap este azt hittem, megzabálom, Hédi már hálózsákban, Samu fürdik épp, bevittem a kisasszonyt, mondom Samunak, hogy adjon egy jóéjt puszit a húgának és megyünk aludni. Odaúszik, mint egy minicápa, lenyom egy nagy cuppanósat Hédinek, aztán ment a dolgára :D Imádom őket, bevallom, kb 7 hónapja még el sem tudtam volna képzelni, hogy ezt a nagy szeretetet kettejük között valaha megérem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése