2014. február 7., péntek

Bréking nyúz van

működnek a lóherék, hirtelen már a jövőhétre is van lakásnézős időpontunk. Ajjjvééé, köszönöm nochmal mindenkinek! :) Csak így tovább, hátha elég összejön és kapunk is lakást, nem csak nézünk :D

A mai nappal fájó szívvel elbúcsúztam az első trimesztertől és nehezen, de tudomásul vettem, hogy ugyan még fel sem fogtam, hogy megint babát várok, de beléptünk a 4. hónapba...

Samuba nem tudom, mi ütött, a héten a trend a hajnal 1kor kelek és szórakoztatom anyát 5-ig, aki amúgy 1/2 6-kor kel volt, mostanra kezdek kickin'-off állapotba kerülni -_- Aranyos volt a múltkor, most az Anna-Peti-Gergő a sláger, és hát a babákat beazonosította, hogy guuugi (hugi). Erre persze nekiálltam elmagyarázni, hogy az ott nem hugi, hanem Anna/Peti/Gergő. Na, pont egy fotónál akadtunk le, nem tudtam a fiamat meggyőzni, hogy az nem hugi a képen, hanem Gergő, egyszer aztán közli, hogy Geegő. Ezt azóta is lelkesen szajkózza, mást továbbra sem mond. Tegnap megnéztük a Mickey's Abendteuer im Wunderland c. részt, a kakukkot kergették csodaországban Donalddal,jó sokat számoltak, erre hallom, játszik Samu az órájával: "eins-zwei...eins-zwei...eins-zwei..." tovább egyelőre nem jutott, délutánra már ez is unalmas lett, így nem mondta többé :(

Elképzelhető, hogy Hédivel is szintet lépünk, tegnap begyűrt egy fél tányér babfőzeléket. Ma főzök krumplilevest, hátha...

Írt a suli, hogy elbocsátanak, ha nem fizetek nekik azonnal 50.000Ft-ot. Mivel ezt az összeget nagyjából lehetetlenség 2 nap alatt a neptunomra bűvészkedni, így kényelmesen hátradőltem és örültem, hogy tulajdonképp megtették helyettem, amire nagyon régóta készülök. Bár azon gondolkoztam, hogy írok a Zsiga néninek, hogy legyen kedves az előző félévemből az Elektronika technológia tárgy összegét, illetve az ide vonatkozó tankönyvi és vizsgadíjat visszautalni, ugyanis az iskola azzal, hogy ebből a tárgyból nem biztosította a vizsgára történő felkészülés feltételeit, legalább 5 ponton megszegte a TVSZ rájuk vonatkozó paragrafusait, és ez az összeg nagyjából fedezné is a mostani félév díjának 50%-át, ami miatt ki akarnak rúgni, de végül is nem tettem. A TVSZ úgyis csak a diákokra vonatkozik. De megjegyzem, érdekesnek tartom, hogy most, hogy elbocsáltásról, meg befizetésről volt szó, napi 15 levelet meg tudtak írni. Amikor arról volt szó, hogy se házim, se tankönyvem, se elérhető tanár, akkor még a telefont sem vették fel... érdekes, nem? Mindegy, rohadék banda, végtelenül boldog vagyok, hogy megszabadultam tőlük.

Mozgalmas lesz a hétvége, hétfőn jövök a hogyan-mikénttel, addig pedig ne felejtsétek a lóheréket! :D Hálám sírig fog kísérni mindenkit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése